Itt a legújabb 800 lóerős BMW M5
Ez az összkerékhajtású bajor sportszedán a pályanapokon, és a szürke hétköznapokban is remekül helytállhat.
Ez az összkerékhajtású bajor sportszedán a pályanapokon, és a szürke hétköznapokban is remekül helytállhat.
Ezzel az összkerékhajtású új bajor sportszedánnal szinte bármilyen előzés letudható egy szempillantás alatt.
A BMW méretes kupéjának motorházteteje alatt egy magas fordulatszámú biturbó V8-as erőforrás rejtőzik.
Erről a visszafogott megjelenésű szedánról a piros lámpánál állva kevesen sejtik, hogy pontosan mire is képes.
A sofőr megadja módját a gyorshajtásnak, és a gumiégetésről sem feledkezik meg.
A legtöbb autó 0-ról 100-ra nem gyorsul úgy, mint ez a brutális gép 100-ról 200-ra. Lehet kapaszkodni.
Míg az egyikkel teljes csendben lehet villanykabriózni, addig a másikkal a V8 dübörgése közepette lehet vadászni egymás után a finom kanyarokra. Közös vonásuk a mérnöki zsenialitás.
Az igen komoly teljesítmény és az adaptív négykerékhajtás megteszi a hatását: az új sportszedánnak nem sok ellenfele van a piros lámpánál és az autópályákon.
Ez az új M5-ös minden korábbinál keményebb, erősebb és persze gyorsabb is egyben.